Jumaat, 10 April 2009

Selamat Kembali Y.A Berbahagia Tun Dr. Mahathir Mohamad

Saya percaya, kebanyakan orang khususnya warga Umno dan BN serta anggota masyarakat secara keseluruhannya berasa amat gembira dan ceria ketika Yang Amat Berbahagia Tun Dr. Mahathir bin Mohamad mengambil keputusan untuk kembali semula ke pangkuan Umno, baru-baru ini. Penyertaan semula Tun Dr. Mahathir dilihat bukan sahaja mampu memperkasakan UMNO dan Barisan Nasional (BN), malah berupaya mengembalikan keyakinan rakyat kepada kerajaan memandangkan pengaruh Tun Dr. Mahathir yang masih kuat dan kukuh dalam masyarakat berbilang kaum di negara ini. Lebih daripada itu, kemasukan semula Tun Dr. Mahathir juga memberi satu makna yang cukup besar dalam mengembalikan keyakinan ahli UMNO untuk terus menyokong kepimpinan parti.


Bagi saya, UMNO dan BN bagaikan mendapat semangat baru untuk terus berjuang mempertahankan agama, bangsa dan tanah air dengan kembalinya Tun Dr. Mahathir ke pangkuan UMNO. Saya juga menganggap kepulangan Tun Dr. Mahathir sebagai pembuka tirai untuk melihat para pemimpin dahulu dan sekarang bersama-sama berusaha menegakkan UMNO sebagai wadah perjuangan untuk orang Melayu dan rakyat seluruhnya.. Malah, ia turut memberi kekuatan dan perpaduan kepada UMNO selain detik permulaan yang baik kepada Presiden UMNO, yang juga Perdana Menteri keenam, Datuk Seri Najib Tun Razak, bagi memimpin dan mentadbir negara.


Sesungguhnya, UMNO sentiasa memerlukan tokoh politik berpengalaman seperti Tun Dr. Mahathir untuk membawa kestabilan dalam UMNO yang menjadi tulang belakang kepada BN. Saya amat berharap keputusan Tun Dr. Mahathir ini akan turut mendorong ahli UMNO yang keluar parti atau mengambil sikap atas pagar sebelum ini, akhirnya kembali menyokong UMNO.

Hidup Tun Dr. Mahathir, Hidup UMNO, Hidup BN.

Tiada ulasan:

PEMUDA UMNO RAUB © 2008. Design by :zaki_raub@yahoo.com Sponsored by: Tutorial87 Commentcute